Škola v přírodě nebo příroda ve škole?

tisknout

14. 6. 2023

30.5. jsem s kolegyní a 15 svěřenci vyrazila na čtyřdenní pobyt do Horních Albeřic. Zjistili jsme, že spolu umíme pracovat i jinde, než ve škole a delší dobu, než je pět hodin. Děti prošly matematickou hrou,  v obrázkové poznávaly i historické osobnosti. Při zápisu, co viděly, musely dbát  na pravopis. V průběhu výletů na Lysečinskou boudu a Rýchory byli žáci seznamováni s okolními výhledy, lomy a turistickými cestami,  které jsme míjeli. Připomínali jsme si jména rostlin, které žáci znají z přírodovědy a učili se nové. Jejich vnímavost byla prověřena při večerní poznávačce rostlin. Po celou dobu žáci sbírali za rozličné úkoly (napočítali jsme jich první den po výletě přes dvacet) razítka a poslední den dopoledne proběhlo vyhodnocení s odměnou…..

Sama za sebe mohu napsat, že tento pobyt byl dobrý nápad.

I.Malínská

A teď, jak to vidí děti……

Když jsme přijeli, šli jsme na pokoje do penzionu. Odpoledne jsme šli na výlet. Na výlet jsme chodili každý den. Myslela jsem, že to nezvládnu, ale zvládla jsem to, bylo to super. Ráno jsme měli rozcvičku a snídani, byla dobrá. Měla jsem s holkami společný pokoj po pěti, tak jsem si to užila. U penzionu byly houpačky a prolézačky, tak jsme se houpaly a kluci hráli fotbal.         N. Dušková

Když jsme přijeli k penzionu, který se jmenoval U Dána, tak jsme si řekli, kdo v jakém pokoji bude a pak jsme si vybalovali věci. Vařili tam dobré jídlo např. špagety, knedlík maso a omáčka. Chodili jsme hodně na výlety např. na polskou hranici.                                                       M.Koutová

Každý den ráno jsme měli rozcvičku. Jsem rád, že jsem na školu v přírodě jel, protože jsem se tam naučil novou hru, která se jmenuje Mrkaná.                                                  L.Hejral

V úterý jsme přijeli k penzionu U Dána. Když jsme se zabydleli, tak jsme šli na oběd a poté jsme šli na výlet na hranice s Polskem. Po večeři jsme si v jídelně všichni četli a hráli jsme kolíčkovanou. Ve středu po rozcvičce a po snídani jsme šli do lesa, kde jsme stavěli domečky a hráli početní hru. Po obědě jsme šli na Lysečinskou boudu, kde jsme se naučili novou hru mrkanou. Večer jsme hráli kytičkiádu, za kterou jsem já dostala diplom. Ve čtvrtek jsme šli do lesa, kde jsme stavěli domečky a hráli pamatovací hru. Odpoledne jsme byli na Rýchorské boudě, večer jsme hráli učitelskou flašku. V pátek jsme balili a balili. A mimochodem…celý pobyt jsme sbírali razítka a potom jsme vyhlašovali vítěze a byl to Adam Koudelka. Všichni jsme dostali malý dárek. A to byl pobyt na škole v přírodě 4.A.                         M. Čermáková

Vyhrál jsem hru razítkovanou. Paní učitelky mi chtěly smazat nějaké razítko, ale neměly za co.                                     A.Koudelka

První den jsme vytáhli branky a hráli fotbal. Bavil mě i basketbal. Potom jsme šli na oběd a po něm jsme šli na celkem dlouhou procházku. Druhý den jsme měli rozcvičku, snídani a taky velký turnaj v kolíčkované. Dostal jsem se do finále, ale ujel mi kolíček a vzdal jsem to. Dostal jsem ale razítko. 3. den nebyl nijak zábavný, ale bavila mě 10km procházka na Rýchorskou boudu.                                 A. Farský